خانه / آموزش سئو / از اشتباهات پر هزینه خودداری کنید
از اشتباهات پر هزینه خودداری کنید
از اشتباهات پر هزینه خودداری کنید

از اشتباهات پر هزینه خودداری کنید

‫ وقتی میخواهید کلیدواژه ها را انتخاب نمایید‬ باید چگونگی پیشنهاد بر کلیدواژه ها‬ در سیستم google adword‬s را درک کنید‬ تا بفهمید چطور باید بودجه خود را خرج کنید. شما میتوانید با درک تفاوت بین چگونگی پیشنهاد‬ بر کلیدواژه ها و انطباق کلیدواژه ای‬ و تیپهای انطباق از اشتباهات پر خرج اجتناب کنید‬.

گوگل صفحه آموزشی دارد که شما‬ میتوانید توسط آن در مورد تیپهای انطباقی بیاموزید.‬ من میخواهم بررسی خلاصه ای‬ از تیپهای انطباقی و معنای آن برای تبلیغ کننده بنویسم.‬ به صورت پیشفرض، تمامی کلیدواژه هایی‬ که در این باکس قرار دادن انطباق ‫وسیعی به نظر میایند.‬ انطباق وسیع به این معناست که گوگل قادر است‬ تبلیغات من را برای هر کلیدواژه ای که گوگل‬ تعیین میکند به کلیدواژه های من ارتباط دارد نمایش دهد ‬و به این صورت در سمت راست میبینید که گوگل‬ hiking in California را‬ پیشنهاد کرده است ولی من این را به لیست اضافه نکرده بودم.‬

در چنین حالتی اگر best hiking‬ in California را تایپ کنم‬ به احتمال زیاد تبلیغاتم ظاهر میشود‬ چون انطباق گسترده ای دارد‬ و تا حد امکان تبلیغات من را نشان میدهد.‬ من همیشه استفاده از انطباق وسیع‬ را در کمپین ها توصیه نمیکنم . این انعطاف بسیاری به شما در تبلیغات ها میدهد‬ و ممکن است عبارتهای اشتباهی نمایش یابد.‬

من دوست دارم مقدار نمایش یافتن تبلیغ را‬ تا حد امکان کنترل کنم‬ و توصیه میکنم شما نیز همین کار را کنید.‬ به این صورت میتوانید بودجه را بهتر حفظ کنید‬ و اگر توجه دقیقتری به بودجه دارید و تبلیغات شما‬ برای جستجو های کلیدواژه ای مربوط نمایش می یابد‬ به این صورت برای آهنگ کلیک بیشتر امتیاز دریافت میکنید‬ و این بخشی از امتیاز کیفی است.

از اشتباهات پر هزینه خودداری کنید
از اشتباهات پر هزینه خودداری کنید

اگر تبلیغات شما‬ برای جستجوهای نامربوط نمایش یابد و اهنگ کلیک کاهش یابد‬ چون تبلیغات شما بیشتر برای جستجوهای‬ کم مربوط نمایش یافته است‬ این به صورتی منفی به امتیاز کیفی ضربه میزند.‬ این نوع از انطباقی که من توصیه میکنم‬ انطباق عبارتی است که انطباق دقیق است. ‬همانطور که در hiking tour‬ میبینید من چهار عبارت را انتخاب کرده ام‬ اینها عبارتهایی هستند که بیشترین ارتباط‬ را با هدف مخاطبین دارد‬ و من میدانم اگر کسی یکی از‬ این چهار عبارت را بنویسد به احتمال زیاد مشتری میشود‬ و من این را میتوانم با‬ براکت انطباق دقیقی برای این عبارت سازم‬ به این صورت به گوگل میگویم‬ که تنها وقتی این عبارت تایپ‬ شد این تبلیغ را نشان بده‬ و تنها به این ترتیب و با این واژه ها‬ اگر واژه های دیگری استفاده شود تبلیغات نمایش نمی یابد‬ بنابراین این انطباق دقیقی است به این صورت اگر‬ عبارت جستجو یک انطباق دقیق برای‬ پیشنهاد من باشد، کلیدواژه ظاهر میشود‬.

حالا بعدی یک عبارت انطباقی است و‬ برای مشخص کردن آن در نقل‬ قول در دو طرفش استفاده میشود‬ و از عبارت انطباقی میگوید که‬ هر وقت این واژه ها استفاده شدند‬ این تبلیغات نمایش یابد، میتواند واژه‬ های دیگری نیز استفاده شود‬ ولی تمرکز بر این سه واژه و این ترکیب میباشد.‬ اگر واژه های دیگری اضافه شدند تبلیغات نمایش یابد بنابراین من انعطاف پذیری بیشتری خواهم داشت با گفتن اینکه‬ این سه واژه را در هر‬ ترکیبی با کلیدواژه های اضافی نشان بده‬ و با محدود کردن تیپهای واژه ها و عبارتها‬ تبلیغات من آغاز میشود و من میتوانم کنترل دقیقتری بر‬ بودجه و مقدار بازدید ها از تبلیغات‬ داشته باشم و همچنین میتوانم مطمئن شوم که‬ کلیدواژه ها مخاطبین خوبی دارند‬ به همین علت است که از انطباق وسیع استفاده نمیکنم.‬

من همیشه توصیه میکنم که از عبارت انطباقی استفاده کنید‬ یا از انطباق دقیق افرادی‬ که میخواهید را وارد سایت کنید‬ و تبلیغات برای کسانی که میخواهید نمایش یابد‬ مطمئن شوید. وقتی که کمپین را تنظیم میکنید‬ از این موضوع آگاهی دارید چون‬ کسب و کارهای بسیاری وجود دارند‬ که پول بسیاری را با شروع‬ یک انطباق وسیع از دست داده اند و‬ در کمپین انها بررسی نکرده اند و‬ میلیون ها تومان را از دست داده اند‬‬‬‬‬‬‬

حتما بخوانید

پیدا کردن عبارات کلیدی

پیدا کردن عبارات کلیدی

‫وقتی که کلیدواژه ها را میبینید‬ واقعا حجم داده ها شما را‬ به وجد می‌آورد …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =