خانه / آموزش سئو / بررسی صفحات فرود
بررسی صفحات فرود
بررسی صفحات فرود

بررسی صفحات فرود

مرحله ی بعد ارزیابی ارزش تحقیق کلیدواژه ای و اقدامات بازاریابی بررسی صفحه های فرود مشخص مورد نظر مردم است. ما در حال حاضر بازدید کنندگان را به قسمتهایی از واژه های مختلف بخش بندی کرده ایم و واژه های تعیین صلاحیت دیگری نیز داریم که به ما برای بررسی آنچه به دنبالش هستیم کمک میکند.

بنابراین اگر من میدانم کسی به ‫دنبال Hot Springs Spa & Resort میباشد من تمامی عبارتهای جستجو را بررسی میکنم و سپس نتیجه کارشان را میبینم. من میخواهم چگونگی فروش و نتیجه ی بررسی مردم برای Hot Springs Spa & Resort را ببینم.  اگر سریعا سایت را ترک کرده‫ اند به این معناست چیزی که  میخواسته اند را پیدا نکردند.

این کاری است که من میخواهم مردم انجام دهند بنابراین برای زیر تقسیم بندی ها من میخواهم آنها را به طور متفاوتی ارزیابی کنم چون میخواهم مطمئن شوم که در این قسمت من تاثیر گزاری لازم را برای رساندن مردم به مکان درست داشته ام که آنها میتوانند در آن پیام درست را ببینند. همانطور که پیشتر ذکر کردم، من نمیتوانم با تمامی افراد یکسان رفتار کنم. من باید به طور متفاوت آنها را ارزیابی کنم چون مردم انگیزه های متفاوتی دارند و کلیدواژه های آنها شاخص روشنی بر انگیزه های آنهاست.

میتوانم به برنامه های Web Master Tools بروم که به من نشان میدهد کدام صفحه برای هرعبارت رنکی دریافت کرده است بنابراین من میتوانم به ابزار وب مستر بینگ برم و جزئیات ترافیک را برای صفحه فرود و کلیدواژه هایی که بازدید کننده ها را به صفحه فرود ارسال میکنند هر کلیدواژه چند بازدید کننده را ارسال میکند و آهنگ کلیک و آهنگ پرش و سپس من میتونم تاثیر عبارت کلیدی را برای محتوای مشخص آن صفحه ببینم.

 

بررسی صفحات فرود
بررسی صفحات فرود

گاها من پی میبرم که این رنکینگ خوبی است ولی ممکن است صفحه اشتباهی باشد و بنابراین من یا باید آن را تغییر دهم یا بهینه سازی صفحه دیگر را تغییر دهم و تمرکز من را بر این صفحات قرار دهد تا اینکه بر صفحه ای باشد که رنکینگی دارد. اینجا پرسشهایی است که شما باید بپرسید وقتی که شما به تحلیلها می آیید ، در بدست آوردن ارزش صفحه فرود اولین پرسش مکان بدست آوردن بازدید کننده است آیا آنها از جستجو بدست آمده اند ؟ اگر اینطور است از کدام کلید واژه استفاده نموده اند؟ آیا آنها از لینکی منشا گرفته اند ؟

‫آیا آنها بازدیدکنندگان را هدایت میکنند؟  یا بازدید کنندگان را باز میگردانند ؟ در هر صورت ، هدایت آنها به سایت دسترسی خواهد داشت یا اینکه از یک خبر نامه ایمیلی میتواند باشد . اولی جایی است که بازدید کننده ها می آیند ، و شماره دو چیزی است اگر از جستجو آمده باشند میبینید چون آنها در جستجوی عبارتی در صفحه فرود هستند به این صورت شما میتوانید قصد ‫و انتظار  برآورده کردن خواسته آنها را تعیین کنید. مردمی که از لینکها می آیند‫ باز میگردند و به آن لینک در وب سایت دیگر نگاه میکنند میبینند که متن لینک چیست و مفهوم لینک در وب سایت دیگر چه میتواند باشد.

حتما بخوانید

پیدا کردن پیج رنک سایت

پیدا کردن پیج رنک سایت

‫حال میخواهیم به چگونگی پیدا کردن‬ رنک صفحه یک صفحه مشخص بپردازیم‬. احتمالا راحتترین راه …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 4 =