خانه / آموزش سئو / تحلیل جستجوگران
تحلیل جستجوگران
تحلیل جستجوگران

تحلیل جستجوگران

‫ وقتی که به تحلیلهای بیشتری میپردازیم‬ باید جستجو گران درستی را پیدا کنیم‬ همانطور که میبینید جستجوهای کافی در‬ وب سایت بدست نمی آورید. پیدا کردن جستجوگران درست تفاوت بین ساخت پول و از دست دادن پول میباشد.‬ تنها به این خاطر که شما‬ جستجو های کافی از سایت بدست آورده اید‬ به این معنا نیست که افراد‫ درستی که به دنبال محصولات‬‬ مورد ارایه شما هستند را نیز در اختیار دارید‬ و این مکانی است که‬ تحقیق کلیدواژه ای شما باید در‬ موازات کسب و کار و اهداف بازاریابی شما قرار گیرد‬ .

شما باید محصولات مورد ارایه را‬ ببینید و جایگاه خود را در بازار پیدا کنید.‬ آیا شما مسافرتهای ارزان یا مسافرتهای تجملی ارایه میکنید ؟‬ دوست دارید به چه نامی شناخته شوید و‬ نرخ قیمتی شما چیست و فکر‬ میکنید چه جایگاهی در بازار دارید ؟‬ اگر به دنبال افرادی هستید که‬ بیشتر به بودجه اهمیت میدهند باید از عبارتهایی استفاده کنید‬ که بیشتر این افراد را جذب کند.‬ همچنین تفاوتی بین مسافرت و تعطیلات آخر هفته وجود دارد‬ بنابراین باید تعیین کنید که چه چیزی را‬ ارایه کرده اید تا با افراد‬ جستجو گر همخوانی داشته باشد‬ .همچنین باید توضیح دهید که این یک مسافرت است‬ یا تنها یک گردش آخر هفته‬ تا بتوانند راحت تر تصمیم گیری کنند‬.

همچنین با سطح آنلاین راحت سازی مخاطبین هدف خود را تخمین بزنید‬. بدیهی است که اگر به دنبال مخاطبین جوان هستید‬ سطح راحت سازی بهتری وجود دارد‬ . اگر هدفتان افراد مسنتری است‬ نیاز به کلیدواژه های تجملی تری خواهید داشت‬ و باید سطح راحت سازی آنلاین را تعیین نمایید. ممکن است آنقدری که در توضیح روشن بوده اید‬ راحتی را مد نظر نگرفته باشید‬ یا اینکه به اندازه ی کافی‬ از المانهای گرافیکی استفاده نکرده نباشید‬ .

هر مخاطبی یک میل جمعیت شناسی مشخصی دارد‬ ممکن است برای افراد مسن جالبتر‬ باشد ، مخاطبانی را تحت تاثیر قرار دهد که‬ پول بیشتری برای خرج داشته و‬ بیشتر بر تجملات تمرکز دارند و سپس از واژه ها‬ و عبارتهای دیگری برای حفظ مخاطبین استفاده کنید‬ .اگر شما به دنبال مخاطبین جوان و فعالتر هستید‬ بنابراین باید از الگوهای رنگی توپرتری استفاده کنید ‬یا از عکسهای پویا تری استفاده نمایید‬ اگر به دنبال زوجها، مجردها یا گروه ها هستید.‬

باید عکسهایی در مورد آن داشته‬ باشید و همچنین باید واضح تر آن را بیان کنید. اگر به دنبال مسافرتهای خانوادگی هستید پس باید عکسها و زبان‬ و چیزهای دیگر بر آن اساس ساخته شوند.‬ درک هدف جمعیت شناسی مورد استفاده تان و‬ نوع بودجه ای که دارید، نوع کلیدواژه ها و ارایه آن کلیدواژه ها در کنار طراحی‬ وب سایت برای آگاه ساختن مردم از هدفتان ضروری است.

تحلیل جستجوگران
تحلیل جستجوگران

“این شرکتی است که دوست دارم با آن کار کنم” چنین ایده ای در برخی از تحقیقات کلیدواژه ها که‬ ما برای یک تولید کننده استفاده میکنیم وجود دارد‬ .ما الگوهای جستجوی ثابتی می بینیم‬ که در بین Corvette و سپس‬ اصطلاحات Vette وجود دارد‬ و ما میخواهیم ببینیم که‬ از چه واژه ای میتوانیم استفاده کنیم. ‬آیا آنها تبادل پذیر هستند ؟‬هرچه که تحقیق کلیدواژه ای‬ بیشتری انجام دهید الگوی واضحتری بدست می آید‬ .

افرادی که از Corvette ‬استفاده میکنند‬ به دنبال لاستیک، لوازم جانبی، ارتقاها،‬ بخشهای خدمات یا حتی بخشهای عملکردی هستند.‬ افرادی که واژه ها را خلاصه ‫سازی میکنند و به‬ دنبال Vette هستند‬ کلیدواژه هایی که با برای سالهای مشخص از‬ Corvettes هستند و اساسا‬ مدلهای مشخص و کلیدواژه های آنها‬ که بر پوسترها، اسکرین سیور ها‬ و تصویر پس زمینه تمرکز دارند‬.

این توضیح واضح تری از‬ تفاوت بین جستجوی مردم و واژه‬ های مورد استفاده ارایه میکند‬. افرادی که از واژه ی‬ Corvette استفاده میکنند‬ یا صاحبان Corvette ، افرادی که‬ از واژه ی خلاصه سازی شده Vette‬ استفاده میکنند یا اصولا افرادی‬ که میخواهند پوستری از Corvette‬را بر روی دیوار خود داشته باشند‬.

بخشی از تحقیق کلیدواژه ای‬ باید هر چیزی که حواس را از‫ موضوع اصلی پرت کند‬‬ حذف نمایید ، چیزهای مشابه که ‬از عبارت اولیه مشابهی استفاده کنند‬ و در نهایت در بازار هدفتان قرار نمیگیرد‬ واژه هایی که چندین معنا دارند را حذف نمایید‬ و واژه های این چنینی بسیاری در بازار وجود دارد‬ و آنها در بازارهای مختلف معناهای مختلفی دارند‬ و همچنین شما نباید از واژه ای استفاده کنید که‬ هر کسی که وارد وب سایتتان‬ شود به راحتی آن را پیدا کند‬.

حواستان به این نوع عبارتها باشد‬ بنابراین لیست کلیدواژه ها را بررسی کرده و‬ حتما از کلیدواژه های درست استفاده‬ کنید تا به مخاطب مورد نظر دست یابید‬. اگر شما خود را به عنوان‬ یک شرکت تور مبتنی به بودجه معرفی میکنید‬ از واژه های تجملی یا شیک استفاده نکنید.‬ بر واژه هایی تمرکز کنید که‬ بیشتر به بودجه ارتباط داشته باشند‬ آنها واژه هایی که هدفتان نیستند را کنار بگذارید‬ و صرف اینکه آنها شمارش جستجو بالایی دارند دنبالشان نروید. ‬بنابراین در مورد هویت خود صادق‬ باشید و مشخصه های جمعیت شناسی خود‬ که میخواهید داشته باشید را تعیین‬ کنید که درک واضحی از بازار داشته باشید‬ و مطمئن شوید که وب سایتتان‬ با نیت شما تطابق داشته باشد.‬‬‬‬‬‬‬‬‬

حتما بخوانید

پیدا کردن عبارات کلیدی

پیدا کردن عبارات کلیدی

‫وقتی که کلیدواژه ها را میبینید‬ واقعا حجم داده ها شما را‬ به وجد می‌آورد …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 9 =