خانه / آموزش سئو / توسعه کلمات کلیدی
توسعه کلمات کلیدی
توسعه کلمات کلیدی

توسعه کلمات کلیدی

‫ در تحلیلها دیدن واژه هایی که‬ مردم با آن جستجو میکنند‬ برای پیدا کردن وب سایت‬ یک قابلیت کلیدی برای دیدن مقصد شما و‬ بررسی همخوانی آن با انتظاراتشان میباشد‬ و چگونگی واکنششان به آن میباشد‬ ، بنابراین ما میخواهیم قسمتهای کلیدواژه ای روشنی را توسعه بخشیم‬ .حال ممکن است شما نخواهید به‫ تمامی داده های کلیدواژه ای‬ از موتور جستجو دسترسی داشته باشید‬ ولی با داده های کلیدواژه ای که دارید‬ میخواهید مردم بهترین صفحه ای که‬ جستجویشان را توضیح دهد را پیدا نمایند‬ ما باید هدف جستجوگران را توسعه‬ بخشیم چون تمامی جستجوها معنای یکسانی دارند‬ .

هر چه مردم از کلیدواژه های‬ بیشتری استفاده نمایند ، هدف روشنتری‬ دارند و بهتر میگویند که به دنبال چه چیزی هستند‬ و ما میخواهیم با تمامی بازدیدکنندگان‬ موتور جستجو رفتار یکسانی داشته باشیم‬ چون همه ی آنها به دنبال یک چیز نیستند.‬ برخی از آنها به دنبال پیاده روی هستند‬ برخی به دنبال اردو زدن هستند‬ برخی از آنها به دنبال پیاده‬ روی هستند و اردو زدن را جستجو نمیکنند‬. آنها میخواهند شب را در هتل‬ بگذارانند و صبحانه و یک تخت برای استراحت میخواهند‬ بنابراین ما باید این کلیدواژه ها را داشته باشیم تا‬ مطمئن شویم آنها را به جای درستی می آوریم‬ . افرادی که به دنبال گلف هستند‬ باید اطلاعات در مورد گلف را ببینند افرادی که به دوچرخه سواری علاقه دارند باید به سمت این اطلاعات بروند.‬ باید مطمئن شوید که به آنها صفحه درستی را‬ میرسانید که بهترین رنکینگ را داشته باشید.‬ ما میتوانیم اینکار را با توسعه‬ قسمتهای کلیدواژه ای در تحلیل ها انجام دهیم.‬

به عبارت دیگر من به این ساختن سطل میگویم‬ و در تحلیلها، من میتوانم جستجویی‬ از تمامی کلیدواژه هایی که‬ مردم واژه چشمه یا اقامت گاه‫ را استفاده کرده اند را‬‬ ببینم و ضرورتا من یک سطل بزرگ باید بسازم‬ که هر کلیدواژه ای که شامل‬ چشمه یا اقامتگاه باشد در این گزارش قرار گیرد‬ .سپس من به گزارش نگاه میکنم و میبینیم که‬ کدام واژه های ثابت با چشمه‬ یا اقامتگاه نمایش می یابد‬ و به این صورت من سطلهای کوچکتر را میبینم‬ که واژه ی چشمه،اقامتگاه و پیاده ‫روی، چشمه و اقامتها را دارد‬ و سپس چشمه، اقامتگاه و دوچرخه‬ همانطور که میبینید من با اینکار اهداف را مشخص میکنم‬ .تنها به این خاطر که کسی چشمه‬ یا اقامتگاه را جستجو کرده است‬ به این معنا نیست که افراد‬ دیگر نیز همین کار را میکنند.‬ همانطور که میبینید مردم به اندازه‬ پیاده روی به دنبال اقامتگاه چشمه ای هستند‬. ‬ بنابراین ما نمیتوانیم‬ با مردم بر اساس استفاده شدن‬ چشمه یا اقامتگاه رفتار کنیم.‬

توسعه کلمات کلیدی
توسعه کلمات کلیدی

نمیتوانیم با همه رفتار یکسانی داشته باشیم‬. ما باید مطمئن شویم که مردم‬ به دنبال تورهای پیاده روی با‬ چشمه و اقامتگاه هستند و به این مقصد مشخص میروند‬ و ما میخواهیم مطمئن شویم که‬ ما با سطح انتظار آنها همخوانی داریم و‬ به گروه ها و بازدید کننده‫ ها آنها را تقسیم میکنیم‬ و این تقسیم بندی را افزایش میدهیم‬ تا زیرتاپیکهای که بیشتر از همه‬ مورد توجهشان است را پیدا کنیم‬ و با این کار من میتوانم‬ موسساتی را بسازم و مطمئن شویم مردم‬ جستجو های جزئی انجام میدهند و‬ آنها در صفحه درست بوده‬ و اطلاعات صحیحی را میبینند.‬ من نمیخواهم افرادی که چشمه های آب گرم‬ را جستجو کرده اند به صفحه ی‬ گلف یا اقامتگاه چشمه ای هدایت شوند‬ چون این چیزی نیست که آنها میخواهند‬ و اولین سطح تقسیم بندی‬ بر اساس کلیدواژه های متمرکز اصلی‬ یعنی چشمه و اقامتگاه میباشد‬ سپس باید به لیست نگاه کنید و ببینید نتیجه‬ آن چه چیزی بوده است که‬ آن چشمه آب گرم یا گلف است‬ و سپس یک قسمت کلیدواژه ای کوچکتر میسازم و‬ سپس من به چیزی که مردم‬ میخواهند و چیزی که انجام میدهند میپردازم.‬

با بررسی قسمتهای ثانویه ، میتوانم‬ این موضوعات را به طور ویژه بررسی کنم‬ و موقعیت و کالاها و فرصتهای کاری را پیدا کنم‬ ولی اینها واژه های انگیزه بخش هستند‬ اینها واژه هایی هستند که دقیقا‬ جستجوی مردم را نشان میدهد و‬ من باید به طور منحصر به فر‫د با آنها رفتار کنم‬ چون آنها خیلی مشخص هستند و‫ صفحه ای که در آن فرود‬ می آیند باید جستجویشان را نشان دهد.‬ حال چند نکته برای تقسیم بندی در تحلیلها‬ به چگونگی فیلتر کردن کلیدواژه ها‬ یا چگونگی ساخت گزارش کلیدواژه ای توجه داشته باشید‬ . من دریافتم که در تحلیلهای‬ من میخواهم که عبارت کلیدی hiking‬ یا hike را اضافه کنم.‬ انجام اینکار کمی زمان بر است‬ ولی شما باید کمی کار روی آن انجام دهید‬.

من میتوانم از یک‬ موقعیت مشخص استفاده کنم تا‬ تمامی جستجوهای مبتنی بر مقصد را ببینم‬. فیلتر دیگری که استفاده میکنم‬ واژه مسیر است‬ که به خصوص برای تورها و‬ وب سایت به کار میرود. با آن من میتوانم بدانم‬ که چه کسی به دنبال مسیرهاست‬ چون وقتی افراد نقشه ها را جستجو میکنند‬ یا در راه هستند یا اینکه به آن رسیده اند.‬ من همچنین میتوانم تقسیم های کلیدواژه ای‬ مبتنی بر چرخه انجام بدم‬ و به این صورت اگر‬ شما کسب وکار یا تجارت الکترونیکی دارید‬بر کلیدواژه های خریداری چرخه ای توجه کنید‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ ‫تا تقسیم بندی ها را‬ بر اساس کلیدواژه های اول و آخر بسازید‬ و به این صورت میتوانید تاثیر‬ جذب مردم را از باکس جستجو تا‬ رسیدن به صفحه ی درست وب‬ سایت ببینید و ارزش آن بازدید کنندگان را ارزیابی کنید‬‬‬

حتما بخوانید

پیدا کردن عبارات کلیدی

پیدا کردن عبارات کلیدی

‫وقتی که کلیدواژه ها را میبینید‬ واقعا حجم داده ها شما را‬ به وجد می‌آورد …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =