برخی از اقدامات محبوب من در تحقیق کلیدواژه ای‬ لمس کردن جستجوها و دیدن نظرات‬ مردم در مورد کلمات می باشد.‬ چون کلیدواژه های بسیاری وجود دارند‬ و اگر شما تصویری از نیت جستجو گران داشته باشید‬ میتوانید فرصتهای کاری بدست آورید‬ و یا اینکه قادر خواهید بود بازار را درک کنید‬. همانطور که میبینید، در تحقیق کلیدواژه ای در می یابید‬‬‬‬ ‫مردم چیزی را به شما میگویند‬ که میخواهند پیدا کنند یا بدانند‬ و این دو موضوع کلیدی،‬ دانشی در اختیارتان قرار می دهند که شما می توانید‬ در بازاریابی از آن استفاده‬ نمایید ، نه تنها در وب سایت‬ بلکه حتی در برنامه ریزی بازاریابی.‬

در این نمونه ما میخواهیم مسافرتها را وسعت ببخشیم‬ به جای جستجو کالیفرنیا میخواهیم به یک جستجو وسیعتر بپردازیم‬ تا ببینیم مردم چطور در مسافرتها جستجو را انجام می دهند.‬ یکی از موضوعاتی که به من نشان داده میشود‬ این است که مردم بیشتری در‬ جستجو ایده های مسافرتی هستند‬ سپس جستجو برای بسته های مسافرتی‬ در اینجا فرصتی است که‬ میتوانم بعد از بهینه سازی اولیه وب سایت‬ بر محتوای پیدا شده برای ایده های مسافرتی‬ یا ایده های مسافرتی کالیفرنیا تمرکز کنیم‬.

مردم به دنبال ایده هایی هستند که فرصتهای مختلفی‬ در استراتژی کمپین بلند مدت با‬ توسعه محتوای مرتبط با ایده ها فراهم می آورد.‬ ما همچنین می توانیم ایده ها را بر‬ اساس چرایی آنها ساختار بندی کنیم‬ ولی این به ما کمک میکند‬ تا ذهن جستجوگر را درک کرده و بفهمیم‬ کجا اکثریت جستجو گران در زمان‬ بررسی مسافرتها به عنوان تصویری بزرگ قرار دارند.‬

حالا میخواهیم این را به رویکرد بسته تری تبدیل کنیم‬ بنابراین وقتی که در صفحه گسترده ی کلیدواژه هستیم‬ و به دنبال hiking و backpacking‬ هستیم و به دنبال برخی از کلیدواژه ها هستیم‬ که بیشتر از باقی کلیدواژه ها‬ با آنها مواجه می شویم‬ مثلا dog friendly و dog hiking‫in California‬ .کلیدواژه کافی وجود ندارد‬ که محتوای خود را بسازیم و‬ ما هیچ چیز در سایت نداریم‬ ولی اگر این چیزی است که‬ میتواند ارائه شود و ما در الگوها میبینیم که‬ درخواستی برای آن وجود دارد و‬ ما آن را ارایه میکنیم‬ و با این راه میتوانید برای‬ ساختن کسب و کار در ناحیه های‬ دیگری که بازخورد سریعتری به وجود آورد خود را آماده سازید.‬

جستجوی کلمات کلیدی درخواستی

جستجوی کلمات کلیدی درخواستی

پس در مورد رقابت بررسی را انجام دهید‬ ببینید که چه چیز دیگری ارایه‬ شده است و ببینید که ارایه‬ آن چقدر امکان پذیر است و‫ رنکینگ را بررسی کنید تا‬ بهترین مورد همخوان را پیدا کنید.‬ آیا مردم برای آن رتبه ای دریافت میکنند؟‬ و فکر میکنید گرفتن رنکینگ برای‬ آن کلیدواژه ها چقدر آسان است ؟‬ و اینکه آیا ارایه ی آن‬ برای کسب و کار آسان است ؟‬ به دنبال راه هایی باشید که‬ بتوانید ارائه های کسب و کارتان‬ را با استفاده از تحقیق و جستجو گسترش دهید.

به این صورت میتوانید به یک هوش بازاریابی دست یابید.‬ در نهایت چیزی که ما به دنبالش هستیم‬ قرار دادن بنیادی برای سئو در دسترس شما میباشد.‬ بله فرصتهای بسیاری وجود دارد و کلیدواژه های‬ اضافی وجود دارند که باید در‬ وب سایتتان با آن کار کنید‬ ولی باید محتوایی که در وب‬ سایتتان وجود دارد را حفظ کنید‬ و کار ابتدایی را اول از همه انجام دهید‬. پیدا کردن ایده ها و فرصتها‬ که بخشی از بازاریابی خروجی است مهم است‬ بنابراین بسیاری از کلیدواژه ها را‬ باید کنار بگذارید و بگویید‬ ما میخواهیم از این برای بازاریابی‫ آینده ، ارایه های محتوای آینده،‬ ارایه های محصولات آینده استفاده کنیم.‬ ما میتوانیم از این کلیدواژه ها‬ در وب لاگ استفاده نماییم‬ در مطبوعات و هر گونه تبلیغات‬ و همچنین مقالات خروجی وبلاگ‬ با بهره برداری از دنباله ی‬ دراز که محصول کلی مورد ارایه شما را میسازد‬ ولی باعث رشد جزئیات در رویکرد اولیه ی سئو نمیشود‬‬‬‬‬‬.‬‬‬‬