سئو رسانه های اجتماعی

سئو رسانه های اجتماعی برای حضوری قدرتمندتر از دیروز
سئو شبکه های اجتماعی
دنیا روی دست رسانههایی میچرخد که مردم آن روزانه ۲ ساعت از وقت خود را صرف این برنامهها میکنند. پس لازم است در رسانههای اجتماعی نیز سئو را جدی بگیریم.
این روزها وب سایتها قربانی یک سهلانگاری ساده اما بزرگ یعنی نادیدهگرفتن سئو رسانههای اجتماعی میشوند. دلیل آن هم واضح است؛اغلب سئوکاران معتقدند اصل فرآیند سئو همان سئو داخلی و بهینهسازی کدها است. اما ما بر خلاف همه آنها باور داریم این روزها همه چیز در سئو خارجی و داخلی برابر و پنجاه پنجاه است و امثال فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و…معرف اصلی سایت شما هستند.
اکنون پدیده نوظهور شبکههای اجتماعی تبدیل به یکی از ضروریات زندگی بشر شده است و قابلیتهای متنوع و بعضا پرهیجان آنها با جذب مخاطب باعث شده تا گوی سبقت را از سایر برنامهها ربوده باشند. آن جا که مخاطب وجود دارد مسئله سئو مطرح میشود و به همین دلیل است که باید در کنار یک سایت موفق با سئو رسانههای اجتماعی فعالیت خارجی را تقویت کرد.
شناسایی شبکههای اجتماعی بر اساس اهمیت
توییتر، اینستاگرام، فیس بوک، گوگل پلاس و لینکداین از جمله مهمترین رسانههای اجتماعی هستند که پایگاه سئو بر اساس اهمیت و تاثیرگذاری آنها را اولویتبندی میکند.
ساخت صفحات حرفهای
ساخت صفحات مختلف در محبوبترین صفحات اجتماعی مقدمه شروع سئو رسانههای اجتماعی است. طراحی بخشهای مختلف، هشتگگذاری اصولی، درج محتوا خلاقانه و درآمدزا در شبکههای اجتماعی و تعامل دائمی با مشتریان بعد از ساخت صفحات لحاظ میشوند.
مدیریت و بازاریابی صفحات
به اشتراکگذاری محتوا و انتشار منظم آنها، تاکید روی برند و معرفی آن از طریق صفحات پرطرفدارتر اوج مدیریت در سئو رسانههای اجتماعی خواهد بود.
نظارت شبانهروزی
پایگاه سئو آن طور که برای سئو وب سایتتان ارزش قائل است به سئو رسانههای اجتماعی بها میدهد و یک لحظه از نظارت بر آن چه که در صفحه شما و رقبا میگذرد غافل نمیشود.
از دلایل دیگر لزوم سئو رسانههای اجتماعی تغییر کاربری آنها است که اخیرا اتفاق افتاد. شبکههای اجتماعی نه یک سرویس سرگرمی بلکه موتورهای جستجو قویای نظیر گوگل هستند که قادراند مطالب را با دقت زیادی دستهبندی و سپس رتبهگذاری کنند. قطعا سئو رسانههای اجتماعی برای الویتبندی مطالب برندهای مختلف ضروری است.