طراحی و توسعه محتوا با رویکرد بسیار استراتژیک در فاز تحقیقاتی 

سئو محتوا سایت

  • محتوا : تمام اطلاعات موجود و قابل استفاده در وب است. محتوای اغنا کننده مخاطب به همراه بروز رسانی مکرر و منظم مطالب، در سئو و الگوریتم های گوگل پاندا و پنگوئن موثر است. شناخت سه عامل مخاطبان، کسب و کار و اهداف کسب و کار از اصول سازماندهی محتواست. استراتژی محتوای ارزشمند با ایجاد صفحات فرود و محتوای جامع و تعاملی تکامل می یابد.

  • سئو محتوا : هر نوع محتوای ایجاد شده با هدف افزایش رتبه بندی صفحات سایت، جذب ترافیک و افزایش فروش است. بکارگیری ابزار های تحقیق کلمات کلیدی (SEO Keyword Tool) جهت هدف قرار دادن و شناسایی موضوعات خاص در سئو محتوا، همچنین بهبود، اصلاح و بروز رسانی مطالب قدیمی تر تاثیر زیادی در رنکینگ مطالب و صفحات سایت دارد.

سئو محتوا

تحقیق کلمات کلیدی
حصول ترافیک از طریق جستجو نیازمند تحقیق کلمات کلیدی قبل از تولید محتوا و همچنین ارائه موضوعاتی که کاربران به دنبال اطلاعاتی در مورد آن ها هستند.
سئو کلمات کلیدی
دانستن چگونگی و نحوه استفاده از کلمات کلیدی در متن محتوا برای به حداکثر رساندن قابلیت جستجو و دیده شدن توسط کاربران به همراه سئو داخلی (SEO On-page)
سازماندهی محتوا
سازمان یافته بودن محتوای سایت به یک روش منطقی، نه تنها در سئو محتوا موثر است بلکه به بازدیدکنندگان در پیدا کردن مطالب مرتبط کمک می کند (افزایش Time On Site)
بازاریابی محتوا
Content Marketing تبلیغات محتوا جهت ترویج و ترفیع آن از طریق اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها به همراه لینک بیلدینگ های داخلی و خارجی.
Call To Action
برای CTA یا دعوت به اقدام به عنوان بخش اصلی محتوا، با ارائه محتوای رایگان در ازای آدرس ایمیل مخاطبان جهت ایجاد فروش قوی محصولات و خدمات خود اقدام کنید.
سئو صفحات فرود
افزایش میزان درخواست با ایجاد صفحات فرود محصول محور. یک صفحه محصول و خدمات عالی می تواند هر دو مورد سئو محتوا و صفحه فرود PPC ایمن را بکار گیرد.

ایجاد محتوای منحصر به فرد، بهینه و موفق نیازمند دو اصل است. اصل اول استراتژی سئو محتوا، تجزیه و تحلیل و مطابقت آن با موضع سایت و اصل دوم درگیر کردن مخاطب با شناخت نیاز ها جهت بازگشت مجدد به سایت و افزایش نرخ تبدیل است. مدیریت اعتبار سایت و انعطاف پذیری محتوا در فرم های متنوع با ملاحضه موارد خاص و تولید آن طبق کلید واژه ها و عبارات پرجستجوی مخاطبان برای درک نیاز و افزایش انطباق پذیری خدمات و محصولات بوده و منجر به افزایش فروش می شود.